پرینتر های سه بعدی

دستگاه‌های مکانیکی به دلیل حرکت ، تنش و اصطکاکی که دارند پس از مدتی نیاز به کالیبراسیون، تعویض قطعات فرسوده و یا تعمیر اساسی دارند. پرینترهای سه‌بعدی نیز به‌عنوان یک دستگاه مکانیکی از این قاعده مستثنا نیست.

اگرچه خیلی از ایرادها و اشکالات که ممکن است برای پرینتر سه‌بعدی به وجود آید سطحی است و با یک مشاوره تلفنی قابل‌رفع شدن است، اما در مواردی ممکن است تعمیرات پرینتر سه‌بعدی در حدی باشد که نیاز به تخصص و تجربه داشته باشد.

شرکت وفاتوس

گروه مهندسی وفاتوس (دانش‌بنیان در تولید پرینترهای سه‌بعدی) با نزدیک به یک دهه تجربه آماده ارائه خدمات تعمیر پرینتر سه‌بعدی به شما است.

توجه داشته باشید که تعمیرات اصولی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان در عملکرد بهتر دستگاه پس از تعمیر مؤثر خواهد بود.

چرا شرکت وفاتوس ؟

گروه مهندسی شرکت وفاتوس ( آلفامیکر ) تجربه تولید انواع پرینتر سه‌بعدی و همچنین تعمیرات انواع پرینتر سه‌بعدی را دارا است.

همچنین کارگاه تعمیرات ما اغلب انواع قطعات موردنیاز برای تعمیر پرینترهای سه‌بعدی را موجود دارد. برای همین تعمیرات سریع و با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

تمامی دستگاه‌هایی که توسط شرکت وفاتوس تعمیر شوند دارای تضمین قطعات تعمیری و تعویضی خواهند بود.

 

مراحل تعمیرات پرینتر سه‌بعدی به چه شکلی است؟

در ابتدا و قبل از ارسال دستگاه به محل دفتر مرکزی شرکت واقع در مشهد-قاسم آباد-شریعتی30.1 پلاک 24 حتماً با یکی از تلفن‌های زیر تماس بگیرید  36621619    36615779   پیش‌شماره 051

معمولاً از شما می‌خواهیم که یک یا چند عکس از دستگاه و همچنین ایرادهای آن برای ما ارسال نمایید .

در ادامه برای تحویل گیری دستگاه هماهنگی‌های لازم با شما انجام می‌شود .

پس از تحویل دستگاه طی 24 ساعت کاری ایرادها، هزینه تعمیرات و هم‌چین زمان تحویل دستگاه به شما اطلاع‌رسانی می‌شود .

در صورت تائید تعمیر دستگاه شما انجام می‌شود .

پس از تعمیر آزمون‌های پنج‌گانه روی دستگاه شما انجام می‌شود .

در صورت تمایل می‌توانید فایل stl خود را برای تست برای ما ارسال نمایید.

خدمات ارتقاء پرینتر سه‌بعدی

ممکن است دستگاه شما نیاز به تعمیر  نداشته باشد و فقط نیاز داشته باشید که تجهیز یا امکانات خاصی را به آن اضافه کنید. در این صورت می‌توانید با هماهنگی با دفتر مرکزی وفاتوس دستگاه را برای به‌روزرسانی‌های موردنیاز به محل شرکت برسانید.

 

تضمین خدمات تعمیر پرینتر سه‌بعدی

شرکت فنی و مهندس وفاتوس (آلفامیکر) خود را نسبت به تعمیرات انجام‌شده متعهد می‌داند و تمامی قطعات و خدماتی که روی دستگاه انجام می‌دهد را حداقل 6 ماه گارنتی می‌کند

در این مدت چنانچه دستگاه دچار اختلال شد و ایراد از قسمت‌ها و قطعات تعمیری بود، دستگاه شما بدون هزینه و خارج از نوبت تعمیر مجدد می‌شود.