اتمام موجودی

پرینتر سه بعدی سازا پلاس نسل 4

تومان

ناموجود

پرینتر سه بعدی سازا4 پلاس

  از ویژگی های مهم این دستگاه بهبود حرکت محورهای x و y با هدف پایداری بیشتر دستگاه میباشد. واما مهم ترین ویژگی این دستگاه رفع کامل مشکل الاکلنگی محور x است که به گفته مشتریان یکی از بزرگترین دغدغه آنها برای استارت کار بوده است. در این دستگاه بدلیل حضور دو سنسور برای هر محور Z در ابتدای شروع به کار دستگاه دستگاه خود را در بهترین حالت z قرار میدهد. همچنین محور z در این دستگاه با دو درایور کاملا مجزا کنترل میشود که منجر به افزایش راندمان، بهبود عملکرد و افزایش عمر درایورها و موتورها شده است. از دیگر تفاوت های پرینترسه بعدی سازا 4 با نسل قبلی خود بهبود کار با منوها و چیدمان جدید زیرمنوها با توجه به میزان استفاده هر قسمت میباشد. جهت بالا بردن اطلاعات شما درباره عملکرد دستگاه اضافه شدن منوی آمار پرینترشامل تعدادپرینت ، تعداد پرینت کامل شده، مجموع زمان پرینت ، طولانی ترین پرینت، مجموع فیلامنت اگسترود شده نیز به منوی پرینتر سه بعدی اضافه شده است.

افزایش دقت:

این پرینتر دارای دقت چشم گیری است که این افزایش دقت در محورهای x و y است.

برنامه حرکتی وفاتوس:

تمامی دستگاه های شرکت وفاتوس دارای برنامه انحصاری این شرکت است که برروی دستگاه ها نصب میشود. این پرینتر نیز به آخرین نسخه از نرم افزار وفاتوس مجهز است که منجر به افزایش قابلیت اطمینان و همچنین رسیدن به سرعتهای بالاتر با حفظ کیفیت میشود

سیستم تنظیم سطح:

در برنامه جدید وفاتوس سیستم تنظیم سطح bed leveling وجود دارد. این برنامه هم با استفاده از سنسور و هم بدون آن قابل اجرا است. این برنامه منجر به آن میشود که قطعه پرینت شده لایه اولی بسیار خوب داشته باشد.

نگران قطع برق نباشید:

دستگاه های پرینتر سه بعدی وفاتوس مجهز به برنامه بازگشت از خطا هستند. یعنی چنانچه حین کار به هر دلیل برق قطع شود، پس از اتصال مجدد برق امکان ادامه برنامه وجود دارد.

حذف خطای رد کردن پله:

رد کردن پله یا در اصطلاح پله زدن یکی از خطاهای رایج در پرینترهای سه بعدی است. با افزایش قدرت موتورها و همچنین استفاده از درایورهای موازی ساخت شرکت وفاتوس این خطا رفع شده است.

حذف اثر شبه:

یکی از مرسوم‌ترین خطاهای پرینتر سه‌بعدی اثر شبه است. این خطا مخصوصاً در سرعت‌های بالا و در گوشه‌های تیز بیشتر خودنمایی می‌کند. در سازا نسل سوم با بهینه کردن اجزا و جایابی تجهیزات این خطا تا حد زیادی از بین رفته است.

سرعت دو برابر:

در سازا نسل سوم سرعت دو برابر شده است. شاید فکر کنید که این‌یک جمله تبلیغاتی است اما این‌گونه نیست. استفاده از موتورهای پرقدرت و همچنین بهینه‌سازی قطعات منجر به آن شده است که این دستگاه نسبت به دستگاه‌های مشابه سرعتی دو برابر داشته باشد.

ابعاد بسیاربزرگ‌تر برای تخت

در سازا نسل سوم پلاس پرسیژن ابعاد تخت 30*30 سانتی‌متر در نظر گرفته‌شده و ارتفاع ساخت در این پرینتر 30 سانتی‌متر است.

 

تغییر ظاهر:

اگر جزو افرادی هستید که به هماهنگی محیط و همچنین دستگاه‌های پیرامونتان اهمیت می‌دهید سازا نسل سوم مخصوص شماست. این دستگاه به نحوی طراحی‌شده است که امکان تغییر ظاهری آن مانند رنگ و طرح و نقش به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان، ممکن است  

نگران نوسانات برق نباشید:

یکی از مشکلات پرینترهای سه‌بعدی نوسانات برق است که منجر به نویز گرفتن دستگاه و هنگ کردن آن می‌شود. اهمیت این خطا در کارهای طولانی‌مدت پررنگ‌تر می‌شود. استفاده از فیلتر صنعتی میان‌گذر در سازا نسل سوم این اشکال را کاملاً رفع می‌کند.  

سیستم برق اضطراری :

در سازا نسل سوم این امکان وجود دارد که دستگاه به سیستم ups مجهز شود. وجود سیستم UPS  این امکان را به شما می‌دهد که برای چند دقیقه بدون برق نیز دستگاه بدون هیچ‌گونه مشکل و اختلال به کار خود ادامه دهد. این ویژگی برای برق رفتن‌های کوتاه‌مدت و همچنین زمان‌هایی که نیاز به جابجایی پرینتر حین کار وجود دارد بسیار اهمیت دارد.  

سازه محکم و دقیق

بدنه اصلی دستگاه از جنس آکریلیک و با فنّاوری برش لیزر ساخته‌شده است. این امر علاوه بر افزایش استحکام، دقت ساخت را بالا برده است و تمامی وجوه دقیقاً در محل موردنظر قرار می‌گیرد. دقت بدنه تأثیر مستقیم بر دقت خروجی دستگاه دارد.  

محل نگهداری برای دو قرقره:

در تمامی مدل های سازا نسل سوم امکان افزایش تعداد نازل‌ها نیز وجود دارد اگرچه دستگاه در مدل اصلی به‌صورت یک نازل ارائه می‌شود. وجود محل برای دو نازل این امکان را فراهم می‌کند که تعویض فیلامنت ها برای تغییر رنگ حین پرینت به‌راحتی انجام شود.  

کار کردن بدون نیاز به رایانه:

نسل سوم پرینترهای سه‌بعدی دروازه‌ای وفاتوس همانند مدل‌های گذشته این قابلیت را دارد که بدون رایانه عمل چاپ را انجام دهد. این ویژگی مخصوصاً برای پرینت‌های طولانی‌مدت بسیار ایده آل است.  

پکیج همراه:

شامل یک عدد قرقره یک کیلوگرمی PLA- یک عدد دم باریک مخصوص پرینتر سه بعدی – چسب – شیشه تخت   آموزش رایگان کار با پرینتر سه بعدی ضمانت و خدمات پس از فروش وفاتوس

توضیحات تکمیلی

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

پرینتر سه بعدی سازا پلاس نسل 4